خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

زیارت عاشورا


اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللّهُ اخِرَالْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ   التماس دعا انجمن آلزایمراستان مرکزی (خیریه امام رضا ع )

حکایت های اخلاقی

این حکایت بیانگر این مهم است که غرور بی جا و دل بستگی به ظواهر دنیا، از صفات ناپسند اخلاقی است که می تواند بر چشمان حقیقت بین انسان پرده حجاب بکشد و او را از دست یافتن به سعادت باز دارد و مقدمات هلاکتش را فراهم سازد. چنان که امام علی علیه السلام می فرماید:






ادامه مطلب ...

حکایت

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت.
فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: " می آید، من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد و سر انجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست.
" فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود:
" با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست.
" گنجشک گفت:
" لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی. این توفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی از لانه محقرم کجای دنیا را گرفته بود و سنگینی بغضی راه بر کلامش بست.
سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند. خدا گفت:
" ماری در راه لانه ات بود. خواب بودی. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آنگاه تو از کمین مار پر گشودی. " گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود.
خدا گفت: " و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام بر خاستی. " اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت. های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد.

همدردی

http://www.imageurlhost.com/images/xnc41xogzmg3x3w0mlq9.gif http://www.imageurlhost.com/images/xnc41xogzmg3x3w0mlq9.gif http://www.imageurlhost.com/images/xnc41xogzmg3x3w0mlq9.gif http://www.imageurlhost.com/images/xnc41xogzmg3x3w0mlq9.gif http://www.imageurlhost.com/images/xnc41xogzmg3x3w0mlq9.gif


انا لله واناالیه راجعون

همدردی

نیکوکار گرامی سرکارخانم پرهیزکار:

با نهایت تاسف وتاثردرگذشت شادروان مرحوم مغفور


پدر گرامیتان حاج محمد خان پرهیزکار
.

را به شما وخانواده های محترم مصاب تسلییت عرض نموده برای آمرزش آن مرحوم غفران واسعه الهی وبرای بازماندگان صبر آرزومندیم.

            زارعی مدیرعامل                                             نظری مدیر

  انجمن آلزایمر استان مرکزی                      انجمن بانوان نیکوکار استان مرکزی

             خیریه امام رضا (ع)

نخستین انجمن آلزایمر کشور در اراک افتتاح شد

علی روشنایی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در مراسم افتتاح نخستین انجمن آلزایمر کشور در اراک اظهار داشت:  انجمن آلزایمر استان مرکزی با مشارکت بخش خصوصی و ارائه خدماتی همچون توانبخشی، توان پزشکی، مراقبت‌های بالینی و آموزش و پیشگیری کار خود را آغاز کرده است.


ادامه مطلب ...

جهت شرکت در کلاسهای پیشگری آلزایمر اقدام نمایید

محمود زارعی، مدیرعامل انجمن آلزایمر استان مرکزی گفت: انجمن آلزایمر استان مرکزی با هدف حمایت از بیماران مبتلا به آلزایمر و آموزش خانواده‌های آنان  و ساماندهی امور بیماران روانی مزمن در زمینه‌های درمان، آموزش، ارتقای سطح بهداشت روانی اجتماعی، استقلال و خودکفایی آنان و فعالیت در زمینه درمان‌، آموزش و توانبخشی بیماران روانی مزمن تأسیس شده و با شروع کلاسهای آموزشی وپیشگیری  در مدرسه راهنمایی عرفان در روزهای فرد بعدازظهر وراه اندازی مرکز روزانه بیماران روانی مزمن در سال جدید کار خود را شروع خواهد نمود

وی در ادامه گفت :من از همه مردم خوب وفهیم اراک می خواهم که در شناسایی بیماران آلزایمری در سطح اراک واستان مارا یاری نمایند تا بتوانیم در پیشگیری این بیماری که متاسفنه درمان فعلا ندارد قدم کوچکی برداریم من از افراد 40سال به بالا وخصوصا بازنشستگان عزیز می خواهم که ضمن همکار با انجمن از این کلاسها استفاده نمایند ونگران آینده خوذ نباشند

زارعی افزود:ما کلاسهای ویژه ای هم برای خانواده هایی که بیمار آلزایمری دارند بصورت رایگان داریم که نحوه مراقبت ونگهداری از این عزیزان را توضیح وتشریح می کنند در ضمن قرار است که با همکاری بهداشت شهرستان اراک وخصوصا همکار ی کارشناس سالمندان این اداره سر کارخانم هاشمی پور یک دوره کلاس تغذیه سالمندی هم در همین مکان برای سالمندان گرامی داشته باشیم پس هرچه سریع تر جهت ثبت نام مراجعه فرمایید

مدیرعامل انجمن آلزایمر استان مرکزی درپایان ادامه داد:از روسای محترم ادارات وهمه همشهریان مجدددرخواست دارم که مارامثل همیشه با کمکهای مالی وفکری ویدی در شناسایی این بیماری خطرناک وازبین بردن آن یاری نمایند جهت تماس باما وعضو شدن انجمن به سایت :

 alzheimer-arak.org ویا با تلفن های 09188619570 در تمام 24 ساعت ویا در وقت اداری با شماره 2218323 ویا با مراجعه به دفتر انجمن  میدان هفت تیر (سه راه ارامنه ) جنب عکاسیب پر مراجعه نمایند