خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

تبریک


جناب آقای مهندس مقیمی استاندارمحترم استان مرکزی 


انتخاب شایسته وبه جای شماکه نشان شایستگی ،توانمندی وتجربه بالای مدیریتی جنابعالی است را تبریک عرض نموده وموفقیت شماراازدرگاه خداوندمتعال خواستاریم.


محمودزارعی مدیرعامل انجمن آلزایمرخیریه امام رضا (ع)استان مرکزی

حامی سالمندان آلزایمری-بیماران اعصاب وروان وایتام


تبریک


ما آمادگی داریم که درروز عید ازهرنقطه از اراک 

قربانی شما نیکوکار را تحویل بگیریم


مرکز توانبخشی سالمندان شایستگان اراک

مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان آلزایمری شایستگان با ارائه خدمات شبانه روزی , مراقبت و نگهداری  از سالمندان , خدمات پزشکی , پرستاری , توانبخشی , گفتار درمانی , کار درمانی , فیزیوتراپی  با مدیریت  و نظارت دائمی حضوری ومجازی (کنترل از داخل و خارج از مرکز با سیستم دوربین های مدار بسته )همکاری پزشکان و کارشناسان مجرب در محیطی گرم و صمیمانه  با امکانات رفاهی مدرن در شهرک رضوی (گردو)درخوش آب وهواترین نقطه اراک پذیرای عزیزان شما می باشد . 

ساعات بازدید

ساعات بازدید ازبخش ها همزمان با ساعات ملاقات ازسالمندان مرکزمی باشد. درطول نیم سال اول ازساعت10 صبح الی 12 و 4 بعداز ظهر الی 6 ودر طول نیم سال دوم از ساعت 9:30 الی 11:30صبح و3 الی5 بعداز ظهرمی باشد .عملیات اداری پذیرش واسکان ترجیحا صبح ها انجام می پذیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتروکاراداری با مراجعه حضوری ،از ساعت 8 صبح الی7 بعدازظهر ، بخش اداری  مرکز یکسره پاسخگوی مراجعین محترم می باشد.

شرایط پذیرش:

1 - شرایط سنی سالمند : شرط سنی متقاضیان 60 سال و بالاتر از 60 می باشد .
2- وضعیت جسمی:عدم ابتلا به بیماریها ی واگیرهمچون هپاتیت،سل،عفونت وHIV و ... و یا عدم ابتلا به بیماریهای روانی .
3 -شرایط عادی : در صورت احراز شرایط 1و2 در صورت وجود تخت خالی ، با مراجعه حضوری و بررسی امکانات مرکز و صحبت و مشاوره با بخش پذیرش ، کلیه خدمات مرکزو نحوه نگهداری مربوط به شخص مورد بستری به استحضار بستگان و خانواده محترم رسانیده تا در مورد هزینه های پیشنهاد شده ( هزینه های ناشی از خدمات ماهیانه ، بسته به نوع بهره گیری سالمند از خدمات مرکز ؛ سالمندانی که استقلال کامل داشته و یا نیمه وابسته و یا کاملا وابسته به اطرافیان می باشند متفاوت می باشد) بحث و تبادل نظر ونسبت به پذیرش ایشان اقدامات بعدی به انجام رسانیده شود.
4 - شرایط رزرواسیون :در صورت پر بودن تخت ، با مراجعه حضوری و بررسی وضعیت  پذیرش نسبت به رزرو تخت و عقد قرار داد با پرداخت مبلغی از بابت پیش پرداخت ، جا رزروگردیده وازتعیین روزهای احتمالی پذیرش مطلع خواهند شد .


سالمندان هنرمندان

عزت‌الله انتظامی: شگفت‌زده‌ام که خانه سالمندان هنرمند راه‌اندازی شد

» سرویس: فرهنگی و هنری - سینما و تئاتر
Mona Hoobehfekr (11 of 31)-6.jpg

عزت‌الله انتظامی با ابراز خوشحالی از راه‌اندازی خانه‌ سالمندان هنرمند گفت: از اینکه پیشنهاد و آرزویم در سریع‌ترین زمان اجرایی شد، بسیار شگفت‌زده شدم.

آقای بازیگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بعد از مرگ منصوره حسینی (مهوش) که در لابه‌لای تابلوهایش از دنیا رفت، به این فکر افتادم جایی برای هنرمندان سالمند درست کنیم تا کنار هم باشند و کمتر تنهایی را حس کنند.

 

ادامه مطلب ...

مسابقه مامان بزرگ وپدربزرگ دوستتون داریم


با سلام و درود 
 
 آثار برگزیده ارسالی (مسابقه نقاشی با موضوع" مامان بزرگ ، بابابزرگ دوستتون دارم" )در نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ( خیابان فاطمی- خیابان حجاب- جنب هتل لاله) به نمایش درآمده است.
این نمایشگاه از تاریخ 15الی 21مهر 1392 از ساعت 8:30دقیقه صبح الی 17:30دقیقه عصر باز و حضور در نمایشگاه برای عموم بلامانع است.

بیانیه هیئت داوران بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص آثار ارسال شده به انجمن آلزایمر ایران و اسامی برندگان به پیوست تقدیم حضورتان می گردد.


حضور شما باعث شادی و افتخار ماست.

سالمندان

ارسال به دوستان
مدیر انجمن مراکز غیردولتی نگهداری سالمندان مشهد:
6 میلیون سالمند در کشور داریم / هرم جمعیت به سمت سالمندی است

مدیر انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی و نگهداری سالمندان مشهد با اشاره به این‌که در حال حاضر در کشور جمعیتی حدود 6 میلیون سالمند داریم، گفت: با این وجود هرم جمعیتی رو به سالمندی پیش می‌رود.

خبرگزاری فارس: 6 میلیون سالمند در کشور داریم / هرم جمعیت به سمت سالمندی است

حسن شریف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی سالمندان، هر ساله در مراکز نگهداری این افراد جشنی برپا می‌شود تا ضمن تکریم و تجلیل از سالمندان به آنان یادآور شویم هنوز با کوله‌باری از تجربه می‌توانند راهگشا و راهنمای جوانان باشند.

  ادامه مطلب ...

خانه سالمندان اراک

خانه سالمندان

مراکز نگهداری از سالمندان، در طی چند دهه اخیر شکل گرفته است و دلایل به وجود آمدن آن، قطعا بی رحمی انسان امروز و حق ناشناسی جوانان نیست. مانند این است که بگوییم والدینی که فرزندان خود را به مهد کودک می سپارند، از مهر و محبت بی بهره اند! آنچه کودکان خردسال را به مهدکودک و افراد کهن سال را به خانه سالمندان روانه می کند، لزوم وجود حمایت و نگهداری ویژه ای است که در زمانی خاص، والدین فرزندان این افراد قادر به ارائه آن نیستند.

  

ادامه مطلب ...

مهندس مقیمی استاندارمرکزی شد

 

 

 

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییرات در سطح مدیریت کشورو استان می گوید: در دولت جدید تغییر گفتمان ایجاد شده است. دولت قبل اعلام کرده بود گفتمان اصولگرایی دارد در صورتی که در عمل چیزی از اصولگرایی از آنها مشاهده نکردیم. اکنون دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال بر سر کار آمده و هدف آنها ایجاد توسعه، گسترش عدالت و دستیابی به اهداف سند چشم انداز است. هر مدیری که بتواند به صورت واقعی خود را با این گفتمان هماهنگ کند باید اعلام آمادگی کرده و کمک کند که عقب ماندگی های ایجاد شده در سال های اخیر جبران شود.
وی تصریح کرد: در سند چشم انداز باید سالیانه 8 درصد رشد اقتصادی داشته باشیم. در حالی که در سال های اخیر رشد اقتصادی به زیر صفر رسیده است و برای جبران آن هر مدیری قادر به فعالیت نیست. باید مدیرانی داشته با شیم که برنامه های دولت را پذیرفته و تلاش کنند به آنها جامه عمل بپوشانند. گفتمان دولت دکتر روحانی به دنبال استفاده حداکثری از همه توانمندی های کشور می باشد.
محمد حسین مقیمی با بیان اینکه استاندار فعلی استان مرکزی با تجربه، فعال و با برنامه بوده اند تصریح کرد: به دلیل اینکه استان صنعتی است و دارای پتانسیل های ارزشمندی است نیاز به استانداری دارد که به این تغییرات جامه عمل بپوشاند و لازم است با توجه به صنعتی بودن استان، در راستای دستیابی به اهداف گام بردارد. استاندار استان مرکزی باید با گفتمان دولت تدبیر و امید همراه باشد و تا انتهای کار خود از عملکرد و برنامه های خود دفاع کند. اگر اشکالی در کارش بود شهامت داشته باشد که ضعف ها و اشتباهات خود را بپذیرد. مردم امیدوارند که دولت مشکلاتشان را حل کرده و توسعه و پیشرفت در جامعه حاصل شود. برای حل مشکلات کشور به مدیران کارآمد، مصمم و با تجربه نیاز است و در این مسیر همه باید کمک کنند تا مدیران به اهداف تدوین شده دست یابند.
نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با شاخص های تعیین استاندار در کشور بالاخص استان مرکزی می گوید: رویکردی که در کل کشور برای تعیین استاندار وجود دارد مبنی بر توجه و نگاه ویژه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است. این رویکرد زمانی محقق می شود که استاندار که نماینده عالی دولت در استان است، بتواند به آن جامه عمل بپوشاند.
وی افزود: استاندار استان باید نقدپذیر باشد و رسیدن به اهداف سند چشم انداز را برای خود اساس بداند و همه توان و برنامه خود را در راستای رسیدن به این اهداف قرار دهد.  
مقیمی در پایان ابراز داشت: مهمترین شاخص های بررسی عملکرد دولت شامل: رشد اقتصادی (که امسال منفی بوده است)، بیکاری و تورم و گرانی است. این سه شاخص است که نسبت به عملکرد دولت قبل مدنظر منتقدان بوده است و در دولت جدید نیز مهمترین ملاک بررسی عملکرد همین سه شاخص می باشد و استاندارانی که انتخاب می شوند باید بتوانند این سه شاخص را به بهترین نحو مدیریت کنند.