خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

ارایه خدمات رایگان به سالمندان

ارائه خدمات رایگان به سالمندان در منزل/ تماس با شماره ۸۸۳۱۰۶۸۸

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک از ارائه خدمات رایگان به سالمندان در منزل خبر داد و گفت: خانواده‌ها می‌توانند با تماس با شماره 88310688 با ارائه آدرس به تیم پزشکی کهریزک از این خدمات استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات رایگان به سالمندان در منزل/ تماس با شماره ۸۸۳۱۰۶۸۸

  

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمدرضا صوفی‌نژاد مدیرعامل آسایشگاه کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده بنا داریم سطح خدمات به سالمندان را در سطح شهر تهران افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود 21 میلیارد تومان هزینه درمانی، نگهداری، توانبخشی و غیره سالمندان و معلولان در مجموع آسایشگاه کهریزک شد که از این رقم بیش از 82 درصد از سوی خیرین و مابقی از سوی دولت تأمین شد.

صوفی‌نژاد خاطرنشان کرد: براساس آمار هزینه نگهداری هر سالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است.

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک ادامه داد: کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای معرفی مددجویان خود هزینه بسیار ناچیزی را پرداخت نمی‌کند به طوری که کمیته امداد برای هر مددجو 35 هزار تومان و سازمان بهزیستی برای هر مددجو 200 هزار تومان به آسایشگاه کهریزک پرداخت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کمیته امداد رقم کمتری را نسبت به سازمان بهزیستی به آسایشگاه کهریزک برای نگهداری مددجویان معرفی شده پرداخت می‌کند، گفت: در این خصوص صحبت هایی با مسئولان امداد شده است اما جواب مناسبی دریافت نشده است.

وی در ادامه در خصوص یکی از برنامه‌های آسایشگاه کهریزک برای ارائه خدمات به سالمندان تهرانی اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بنا داریم خدمات روزانه در منزل را به سالمندان در بخش‌های مختلف از جمله کاردرمانی، توانبخشی داشته باشیم.

صوفی‌نژاد گفت: خانواده‌ها می‌توانند از طریق شماره تلفن 88310668 با آسایشگاه کهریزک تماس گرفته و با معرفی و دادن آدرس از خدمات در منزل استفاده کنند.

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک تأکید کرد: خانواده‌ها هیچ هزینه‌ای را بابت خدمات در منزل به آسایشگاه کهریزک پرداخت نمی‌کنند.

وی در ادامه در خصوص یکی دیگر از برنامه‌های آسایشگاه کهریزک گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه راه‌اندازی مراکز نگهداری روزانه سالمندان است که این طرح به صورت پایلوت در منطقه 22 اجرا خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920725000212#sthash.gzP5uaB6.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد