خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

سالمندان واکسن زدند

Image1

به گزارش روابط عمومی انجمن آلزایمر خیریه امام جواد استان مرکزی اداره بهداشت شهرستان اراک در تاریخ سه شنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۴ با حضور خود در سرای سالمندان برای ۷۰ نفر از مددجویان سالمند و بیماران روانی مزمن مراکز شبانه روزی طلوع و شایستگان واکسن آنفولانزا زدند تا مثل همیشه ما را در ارائه خدمت بهتر به این قشر محروم و درمانده کمک نمایند . ضمن تشکر از رییس محترم بهداشت شهرستان اراک جناب آقای پارسا و پرسنل زحمتکش این اداره بخصوص برادر بزرگوار جناب آفای ابراهیمی . از خداوند متعال بهروزی و سلامتی را برای این عزیزان خواستاریم .

 

فرق بین موفقیت وشکست

نویسنده: Charpabor 

تنها فرق بین موفقیت و شکست ، تنها نوع نگاه است

 

سلام دوستان عزیزم می خواهم یک مبحث اصلی و کاملا مهم را شروع کنم که همه به این مبحث آگاه هستیم اما فاکتور عمل به بعضی از بخش های این مبحث را فراموش کرده ایم .

مطمئنا حدث می زنید که چه مطلبی مد نظر من هست خیلی از شما درست فکر می کنید و می خواهید بگویید 8 آجر موفقیت . درست است مبحث ما این سه کلمه کوچک اما پر محتوا است .

در کنار هر کدام از آجرهای موفقیت که می خواهم بچینم ، خودم به آنها عمل می کنم و می خواهم که دوستان عزیزم که می خواهند دست از کار بکشند یک بار دیگر با من امتحان کنند .

  

ادامه مطلب ...