مهربانی درمهر

میلادامام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی مرکز نیکوکاری امام جواد(ع) جشن تولدی در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ مصادف با میلاد امام رضا(ع) برای ۲۲ نفر از فرزندان آسمانی موسسه در مرکز طلوع برگزار گردید. در این مراسم که خیرین ، خانواده های تحت پوشش ، مددجویان و سالمندان موسسه حضور داشتند با برنامه های متنوع و شاد  و با اجرای آقای مرتضی اسماعیلی خواننده ارزنده کشورمان برگزار گردید در این مراسم فرزندان آسمانی هدایای خود را از رییس هیات مدیره و موسس خیریه آقای محمود زارعی دریافت کردند .در آخر از تمام عزیزانی که ما را در اجرا هر بهتر این جشن همکاری و همیاری نمودند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آوریم .

 
Image02  Image01  Image03  
 
Image04  Image05  Image06 
 
Image08  Image07  Image09

 

جشنواره غذا

سومین جشنواره غذا به نفع زنان سرپرست خانوار ، ایتام ،

بیماران اعصاب و روان و سالمندان آلزایمری

 به روایت تصویر

Image01  Image02  Image04  Image05  

Image06  Image07  Image08  Image10  

Image11  Image12  Image13  Image14

افطاری درخیریه امام جوادع

Image03

به گزارش روابط عمومی انجمن آلزایمر خیریه امام جواد(ع) استان مرکزی در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۴ مصادف با ۱۴ ماه رمضان ضیافت افطار و شام با حضور ۳۰ خانواده تحت پوشش و ومددجویان سالمند وبیماران روانی مزمن وجمعی ازحامیان و خیرین برگزار گردید . بعد از مراسم ارزاق ماه رمضان به خانواده های تحت پوششی که حضورداشتند تحویل ومابقی خانواده ها هم درآینده به مرورتاقبل ازاتمام ماه مبارک رمضان  ازطرف این موسسه تقدیم می گردد.

 

 

 

اهالی تاج دولتشاه

       

کوه گردو

کوه گردو

کوه گردو ذر زمستان 93 ودرهفته های مختلف:

 

مشارکت درنیکوکاری

  جهت کمک  به انجمن آلزایمرخیریه امام جواد (ع)استان مرکزی    

 

برای خرید لباس عید بچه ها وسبدغذایی شب عید اماده 

 

دریافت کمکهای شما نیکوکارعزیز هستیم 

 

 

کمک به انجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی بانک ملت ازطریق کارت وخودپرداز    6104337770117784 

شماره حساب سپهرصادرات 0207807212001   وحساب ایتام 0333036464007 برای خرید لباس عید 

 

تبریک

کسب درجه داوری بین المللی کشتی توسط همکار محترم جناب آقای عمران جباری را به ایشان و خانواده محترمشان و همچنین جامعه ورزش آموزش و پرورش تبریک می گوئیم و از خداوند منان برای این عزیزآرزوی توفیق و سرافرازی می نمائیم.

فوتسال مرکزطلوع اراک

شرکت تیم فوتسال مرکزطلوع اراک در مسابقات ورزشی کشوری بیماران اعصاب روان

در رشته های فوتسال و شطرنج

۵ مهرماه لغایت ۹ مهر ماه در بابلسر

 

 

بقایی رییس هیات بولینگ وبیلیارد

بقایی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی شد .


مجمع انتخابی هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی با حضور اعضای مجمع برگزار و طی آن یاسر بقایی با 13 رای به مدت چهار سال ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.  مجمع انتخابی هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی  با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و اعضای مجمع برگزار شد که در پایان یاسر بقایی ریاست این هیئت با 13 رای موافق به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی نیز ساماندهی ورزشکاران این رشته، برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری، برگزاری مسابقات، اجرای طرح استعدادیابی و... را از برنامه‌های این هیئت عنوان کرد. در این مراسم یاسر بقایی به عنوان رئیس جدید هیئت بولینگ و بیلیارد معرفی شد.

نیمه شعبان برشما مبارک باد

نیمه شعبان برشما مبارک باد

تبریک

خیریه امام رضاع اراک

دیداری صمیمی با مدیرکل ورئیس ناحیه 1 ومعاون ناحیه 2 آموزش وپرورش وتبریک
 
 
به این عزیزان واهداء هدایای خوب به بچه هاازجانب این بزرگواران به بچه ها :
 
زارعی مدیرعامل خیریه امام رضا (ع) استان مرکزی گفت :انجمن آلزایمرخیریه امام رضا (ع) استان مرکزی  یک انجمن فرهنگی است وباعث افتخار ماست که اعلام کنم بیش از 72درصد کمکها ومشارکتهای ما ازجانب  فرهنگیان  بوده و418 نفر که فرمهای طرح حامی را پرکرده اند ماهانه ازطریق حسابداری اذارات ازحسابها کم وبه حساب خیریه واریز می شود وبه همین منظور همه ساله به نمایندگی از 42 نفر تحت پوشش خانواده ایتام و60نفرسالمند وبیماران اغصاب وروان با چندنفر ازفرزندان ایتام به پاس قدردانی خدمت مدیرکل وروسای  محترم دوناحیه می رسیم وضمن تبریک روز معلم برای همه حامیان خیریه سلامتی وبهروز خود وخانوادهایشان را آرزو می کنیم
 
وی درادامه افزوذ : ما درسفر مشهد وسفر8روزه حنوب درتعطیلات نوروز هم با گرفتن معرفینامه از امکانات آموزش وپرورش بهره مند شدیم

 

عکس ‏‎Arshia Nazem‎‏    عکس ‏‎Arshia Nazem‎‏

یاحسین{ع}

تبریک


ما آمادگی داریم که درروز عید ازهرنقطه از اراک 

قربانی شما نیکوکار را تحویل بگیریم


تبریک

سومین همایش آلزایمردراراک

قهرمانی نابینایان درجهان

با حضور جواد فلفلی کارشناس تربیت بدنی شهرستان محلات به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان ، کشورمان به مقام قهرمانی در تایلند دست یافت .

 ملی‌پوشان کشورمان  با همراه جوا دفلفلی ، سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان پنجشنبه 31 مردادماه 92 در فینال تورنمنت بین‌المللی تایلند با حساب 4 بر صفر از سد روسیه گذشتند و به مقام قهرمانی دست یافتند.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت شهرستان محلات و سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان ایران  ، به شرکت  7 تیم ایران، روسیه، مالزی، تایلند، هند، هنگ کنگ و ویتنام  در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود :  تیم ملی فوتبال نابینایان ایران با 5 برد و بدون گل خورده عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

لازم به ذکر است ؛ کاظم یارمحمدی معاون دبیرستان نمونه امام خمینی(ره شهرستان محلات نیز به عنوان داور در این دوره مسابقات حضور داشت.

صمن تبریک ،برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی را داریم.

    

نتایج مسابقات استثنایی

مسابقات دانش آموزان  استثنای کشور از تاریخ 1392/6/10 لغایت 1392/6/16  در رشته های آمادگی جسمانی (دانش آموزان ناشنوا)و گویرانی (دانش آموزان سندرم)در استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) برگزار گردید.


کاروان ورزشی استان مرکزی شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب مقام های ذیل گردید.


مقام های برتر دانش آموزان دختر استان:

1- مقام های انفرادی:
فاطمه علما: مقام اول
محدثه احمدی:مقام دوم

فاطمه جعفریان: مقام سوم


2- مقام تیمی:

دوبل تیمی :مقام سوم



نتایج مسابقات

دانش آموزان ابتدایی استان مرکزی اعزامی  به جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی که در استان خراسان رضوی شهرستان نیشاوبر در شهریور ماه برگزار گردید موفق به کسب مقامهای ذیل گردیدند. ضمن تبریک به این دانش آموزان ،خانواده ها و مریبان محترم آنها ،موفقیت و توفیق روز افزون این عزیزان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند خواستاریم.




ردیف

رشته ورزشی

مقام

اسامی دانش آموزان تیم

1

تنیس روی میز

سوم تیمی

مرتضی رضایی - مهدی رضایی - شایان قاسمی -
 محمد رضا اسلامی

2

ژیمناستیک

سوم انفرادی ( بارفیکس)

سینا مزرعه  فراهانی

3

دو و میدانی

ششم انفرادی (100 متر) و

حسین سلطانی

4

دو و میدانی

ششم تیمی (100*4 متر)

حسین سلطانی-امیرحسین ده حقی-محمدخسروپورسلطانی-محمد هاشمی-میلادهاشمی-مهدی آریانفر

5

ورزش باستانی و زورخانه ای

دوم تیمی

امیر ارسلان محمدی- علیرضا نوبخت - سید محمد مهدی سجادی- 
محمد امین محمدی- کیارش دلپرست - بهزاد جعفری

6

شنا

ششم انفرادی (100 متر قورباغه )-  یازدهم انفرادی (50 قورباغه )

علی میرزایی

7

ژیمناستیک دختران

اول انفرادی خرک و سوم انفرادی پارالل

سوگند نعمتی

جشنواره فرهنگی وورزشی

 

با برپایی نمایشگاه فرهنگی اولین جشنواره دانش آموزان مقطع ابتدایی، جلوه زیبایی از آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ها، سنت ها و بازی های بومی و محلی سایر استان های کشور رقم خورد. 

آنچه که در این دوره از رقابتها به نقل از شرکت کنندگان و عوامل اجرایی جشنواره و به نقل از سایت فدراسیون ورزش مدارس کشور قابل توجه بود؛ حضور فعال و خلاقانه استان مرکزی در بخش فرهنگی است که توجه بیشتر افراد شرکت کننده را به غرفه استان مرکزی جلب می نمود.صمدیان معاون فرهنگی کاروان اعزامی استان مرکزی ؛ارائه سوغات مختلف ، طراحی و چاپ ماکت مکان های دیدنی استان و نخبگان و شخصیت های برجسته استان و معرفی ایشان ازطرق مختلف مانند چهره آرایی افراد و گریم شرکت کنندگان و توضیح زندگینامه آنان و ارائه بروشور و کتابچه های معرفی استان شامل مشاهیر و مکانهای دیدنی و  انجام بازیهای مختلف بومی و محلی با لباس های محلی ، اجرای برنامه های شاهنامه خوانی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی برای دانش آموزان شامل حضور فعال در مراسم نماز جماعت ، اجرای دو نمونه مسابقه کتبی و ارائه بیش از 150عدد جایزه در بین  شرکت کنندگان را از جمله برنامه های اجرا شده ذکر کرد.همچنین ایشان بیان کردند که حدود 2 ماه جهت حضور با شکوه در این جشنواره برنامه ریزی شده بود. 

شما در تصویر ذیل ئدانش آموزان عزیز استان مرکزی را مشاهده می کنید که با نظم خاص و با پیش بینی قبلی همگی با چادرهای نماز یک شکل که از قبل تدارک دیده شده بود در مراسم نماز جماعت حضور یافته اند. 

همایش معاونین تربیت بدنی

همایش دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی،کارشناس مسئولان تربیت بدنی و کارشناسان سلامت و مراقبت در برابرآسیب های اجتماعی مناطق پانزده گانه استان در 13و 14 شهریورماه در اردوگاه امام خمینی شهرستان خمین برگزار گردید.


در ابتدای این همایش آقای دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن خیر مقدم به مدعوین همایش به توضیح و تبین خط مش های کلی و اهداف معاونت تربیت بدنی و سلامت پرداختند و به عزم و اراده این معاونت در جهت ارتقای سطح سلامت و بهداشت جسمی -روانی و اجتماعی دانش آموزان استان تاکیدکردند.


در ادامه این همایش دو روزه روسای اداره های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی ، سلامت و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به توضیح برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در سال تحصیلی 93-92 پرداختند.


به منظورافزایش سطح اطلاعات و آگاهی حاضرین در این دوره جناب سرهنگ حسنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،جناب آقای دکتر اسماعیلی معاون فنی مرکز بهداشت استان و جناب آقای دکتر بهرامی عضو هیات علمی دانشگاه اراک و جناب سروان رضایی راد جانشین رئیس پلیس فتا استان در حوزه کاری خود به ایراد سخن پرداختند. از جمله برنامه های دیگر این دوره ی آموزشی زیارت آستان مقدس امام زاده عبداله روستای ریحان شهرستان خمین و برگزاری نماز مغرب و عشاء در این مکان مقدس بود.



اعزام کاروان ورزشی

روز جمعه 92/6/1 ساعت 13/30 کاروان ورزشی پسران استان مرکزی شامل 60 نفر ورزشکار و عوامل اجرایی جهت شرکت در جشنواره فرهنگی -ورزشی دانش آموزان ابتدایی کشوردر بین بدرقه گرم و باشکوه والدین و مسئولین استان به استان خراسان رضوی (نیشابور )اعزام شدند.

جشنواره فرهنگی ورزشی در بخش پسران در رشته های ژیمناستیک ،شنا،طناب زنی،دو و میدانی ،تنیس روی میز و ورزش های پهلوانی و زورخانه ای از شنبه 92/6/2لغایت پنجشنبه 92/6/7ادامه دارد.

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانش آموزان ورزشکار استان.




ادامه نوشته

عیدفطر

اس ام اس تبریک عید فطر 92

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر

که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .

عید سعید فطر بر شما مبارک

.

کمک به هم نوع چشمه ای که همیشه می جوشد


نوع دوستی فرهنگ دیرینه ایرانیان است


سلامت فکر و روان و آرامش و آسایش عمومی با مشارکت نیک اندیشان توانمند در مسیر یاری و کمک ضعیفان تحقق می یابد .


خیر و نیکوکار گرامی :

موسسه خیریه امام رضا (ع) استان مرکزی حامی فرزندان بی سرپرست دختر و پسر ایتام و سالمندان آلزایمری برای ساخت خانه فرزندان و آسایشگاه سالمندان با نظر مساعد مسئولین دولتی از طریق مسکن  وشهرسازی 2000 متر زمین در منطقه گردو در نظر گرفته شده لذا میبایست برای تحویل زمین مبلغ 400 میلیون ریال به حساب مسکن و شهرسازی ریخته شود . لذا  از همه مومنین و نیکوکاران در این ماه عزیز دعوت می کنیم با پرداخت این مبلغ خیریه امام رضا (ع) را یاری تا بتوانیم هرچه سریعتر سر پناهی برای این عزیزان بسازیم .


            شماره حساب :بانک صادرات شعبه شهیدبهشتی

             0208936182000 به نام خیریه امام رضا (ع)  

   از کلیه خیرین محترم در این ماه عزیز تقاضا می شود (خیریه امام رضا(ع) ) را یاری تا علاوه بر اجر اخروی ، لبخند شادی بر لبان کودکان یتیم بنشانند .

رسول اکرم(ص) : تا زمانی که انسان در کمک به دیگران کوشا باشد ، خداوند نیز او را کمک و یاری خواهد کرد .

یاری رساندن به فردی که به کمک نیاز دارد ، برای او کوله باری از شادی و مسرت و احساس قدردانی و سپاسگذاری به ارمغان می آورد .

امام کاظم (ع) :   إنَّ لِلّهِ عِبادا فِی الأرضِ یَسعَونَ فی حَوائجِ النّاسِ هُمُ الآمِنونَ یَومَ القِیامَةِ؛

خداوند در زمین بندگانى دارد که براى برآوردن نیازهاى مردم مى‏کوشند؛ اینان ایمنى یافتگان روز قیامت‏ اند .


                حافظ:  دایم گل این بستان ، شاداب نمی ماند    *** دریاب ضعیفان را در وقت توانایی


تلفن تماس :  09188619570

          

فطریه

فطریه:   

                                   نیک اندیش عزیز ومومن وروزه دار بزرگوار ضمن آرزوی قبولی طاعات  وعبادات شما دراین ماه عزیز درخواست می کنیم با جمع اوری فطریه وزکات فطریه خودوخانواده واقوام وهمسایگان برای کمک وحمایت از ایتام وسالمندان ونیازمندان خیریه امام رضا (ع) اراک مارا یاری نمایید ،اینشاءالله که این عمل خیرشما موردقبول درگاه خداوند قرارگیرد   

                          شماره حساب خیریه امام رضا(ع)    0208936182000

          ضمنا این دفتر آمادگی دارد فطریه مومنین وروزه داران را در هر نقطه از شهر جمع آوری ویا در محل دفتر دریافت نمایند شماره حساب ویژه فرزندان بی سرپرست وایتام  بانک صادرات  شعبه  شهیدبهشتی       033303646400

                تلفن تماس:09188619570

استقبال معلولان اراکی از همایش کوهپیمایی

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش کوهپیمایی شبکه معلولان استان مرکزی به مناسبت روز جهانی "کار داوطلبانه"  با همکاری شرکت هسکو شامگاه 5 شنبه ازساعت 17  تا 20 در کوه سرخه اراک برگزار شد که علیرغم توجه به این قشر و این روز به بی توجهی افراد و رسانه ها گرفتار شد.



ادامه نوشته

همایش کوهپیمایی

اولین همایش کوهپیمائی معلولین اراک 


به گزارش خبرنگار ما، اولین همایش کوهپیمایی  معلولین اراک به همت انجمن خیریه جامعه معلولین عابد 


استان مرکزی وبه مناسبت روزجهانی کارداوطلبانه وباحمایت شرکت هسکواراک باحضور بیش از 300نفر


ازمعلولین 6انجمن فعال درشبکه معلولین -انجمن  های آلزایمر- آسیبهای نخاعی - معلولین-بیماران 


اعصیاب وروان -عقب مانده های ذهنی - نابینایان وناشنوایان درروز نهم خرداد درکوه سرخه اراک با 


حضورمسئولین استانی وشهری ومدیرعامل شرکت هسکو وجمعی ازپرسنل این شرکت ومدیران 


انجمنهای مربوطه وبعضی اولیاء مددجویان عالی برگزارشد.