خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

یاد داشتهای بازدیدکنندگان

یاد داشتهای بازدیدکنندگان
در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن.


گویند:غروب جاییست که آسمان زمین را می بوسد"من امشب برای تو غروب میکنم . کجایی زمین من؟؟؟؟؟


اینجا تمام دیده ها در انتظار است
اینجا تسلی دادن دل افتخار است
اینجا اگر ساحل شدی بی انتهایی
اینجا اگر لنگر افکندی ناخدایی

گذارید و بگذریدچشم بیاندازید و دل مبازیدکه دیر یا زود باید گذاشت و گذشت 
                                                                                     ( امام علی(ع) )


چه پروازی کردم دیروز به خانه ی دوست.
اگه هر کدوم از ما به سالمندان و بیماران اطراف خودمون برسیم دیگه کسی تو کهریزک پیدا نمیشه. مگه اینکه .........
من از بیگانگان هرگز ننالم که...................................
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد