خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

اولین همایش کشوری تجلیل از بانوان نیکوکار

خیرین در خصوص رفع محرومیت به عنوان یک بازوی قوی به دولت کمک کنند

خبرگزاری دانشجویان ایران - مشهد
سرویس: اجتماعی

مشاور رییس جمهور و رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: یکی از اهداف مرکز رفع محرومیت است که خیرین می‌توانند در این خصوص به عنوان یک بازوی قوی به دولت کمک کنند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، مریم مجتهدزاده لاریجانی امروز در اولین همایش کشوری تجلیل از بانوان نیکوکار افزود: از دیگر برنامه‌های مرکز امور خانواده، حمایت از سازمان‌های مردم نهاد است که در خدمت بانوان و خدمت‌‎رسانی برای رفع محرومیت است.

وی اظهار داشت: اشراف سازمان‌های مردم نهاد نسبت به مردم جامعه، معلولان و محرومان بیشتر است و با کمک بهزیستی، سازمان‌های مردم نهاد و کمیته امداد می توان افراد نیازمند را مورد شناسایی قرار داد و در همین راستا شاهد افزایش خدمت‌رسانی خواهیم بود.

محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: محروم واقعی آن کسی است که خداوند امکانات بیشتری را در اختیار او قرار داده است ولی او جرات و جسارت کمک به مددجویان را نداشته باشد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین فضیلت محسوب شده و مایه افتخار ماست که بانوان ما در زمینه انجام کارهای خیر، همواره پیشگام بوده‌اند.

صلاحی فرصت نیکوکاری را یکی از نعمات خداوند دانست و گفت: کمک به نیازمندان جامعه بزرگترین امتحانی است که بانوان خیر و نیکوکار کشورمان از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: با وجود این که زنان حدود 10 درصد از مالکیت‌های مادی جامعه را دارند، اما میزان مشارکت آن‌ها در امور خیریه بیش از 40 درصد است.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه خاص بانوان در انجام فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه و تاثیر مستقیم آنان در تربیت نسل آینده لازم است ساختارهای اجتماعی و فرهنگی لازم برای مشارکت فعال و پویای آنان در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

تهمینه شکیب، مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی نیز گفت: بیش از 200 موسسه خیریه دولتی و 1950 موسسه غیردولتی در استان وجود دارد.

وی افزود: سازمان بهزیستی در بخش واگذاری فعالیت‌های بهزیستی به مردم عملکرد مناسبی داشته است که این فعالیت‌ها بر اساس چشم‌اندازهای نظام می‌باشد.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی سازمان بهزیستی پیشگیری و کاهش آسیب است که خیرین و نیکوکاران می‌توانند در این بین کمک شایانی داشته باشند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali mahrooz پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.byrapid@gmail.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

ذکریا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ http://anjedani.webphoto.ir

ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اززحمات همگی تشکر وقدردانی میشود بااجازه لینک شدید التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد