خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

بازدید ازخیریه امام رضا(ع) اراک

•بازدید از موسسه خیریه امام رضا(ع) اراک
توسط کارکنان اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی
• چهارشنبه بیست و هفنم دی 1391 خورشیدی      
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی،همزمان با هفته وقف جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با حضور در موسسه خیریه امام رضا(ع) و اهدای گل به کودکان بی سرپرست آن مجموعه از آنها دلجویی کردند.

در این دیدار مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: یتیم نوازی و دلجویی از کودکان بی سرپرست یکی از نکاتی است که در دین مبین اسلام بسیار به آن تاکید شده است و این عمل ثواب بسیاری دارد.
حجة الاسلام و المسلمین عبداله حسینخانی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه دین مبین اسلام الگوهای بسیار شایسته ای را برای انجام اعمال نیک و به تبع آن رسیدن به سعادت اخروی معرفی کرده است که نه تنها مسلمانان بلکه هر انسان آزاده ای در جهان می تواند با پیروی از آنها مسیر سعادت و خوشبختی را طی نماید.
وی اظهار داشت:در همین راستا می توان به حضرت علی (ع)اشاره کرد که در واقع پدر یتیمان هستند و همواره با مهربانی، عطوفت و لطف با آنها رفتار و برخورد می کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت:رسیدگی و توجه به یتیمان از خصلت های مردان بزرگ و نیک روزگار است و با این اقدام خداپسندانه می توان این عزیزان را در بهره مندی از یک زندگی سالم و مطابق با تربیت اسلامی یاری رساند.
حسینخانی با بیان اینکه همواره در سطح جامعه مشکلات مختلفی وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی و انحرافات اقشار مختلف خصوصا نوجوانان و جوانان شود تصریح کرد: باید دلسوزانه تلاش کنیم این موانع اجتماعی را برطرف نمائیم تا شاهد پرورش افراد متعهد، با ایمان و اخلاق شایسته اسلامی در سطح جامعه باشیم چرا که در واقع این نوجوانان و جوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند.
وی بیان داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با توجه به امکانات خود، مطابق با نیت واقف آمده کمک رسانی به این موسسه است.
در ادامه مدیر عامل موسسه خیریه امام رضا(ع)گفت: در این موسسه 10دختر در خانه دختران رضوان و 11 پسر نیز در خانه پسران ثامن نگه داری می شوند که برای حمایت از آنها دچار مشکلات عدیده ای هستیم.
زارعی با اشاره به مشکلات موجود در اداره کردن این موسسه خیریه افزود:تامین هزینه های تحصیل، پوشاک، خوراک همچنین هزینه های جاری مانند آب، برق، گاز، کرایه محل سکونت و... بخشی از مشکلاتی است با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، علاوه بر اینکه برای هیچ کدام از این بچه ها یارانه 45هزارتومانی نیز پرداخت نمی شود که این امر نیز بر مشکلات موجود می افزاید.
وی بیان داشت: برای اداره و رسیدگی بهتر همچنین مراقبت از این کودکان احتیاج به ساخت 2 مجموعه مجزا برای دختران و پسران داریم که در صورت داشتن زمین، چند نفر از خیرین برای ساختش اعلام آمادگی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد