خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320
خانه سالمندان اراک  (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

خانه سالمندان اراک (آلزایمری استان مرکزی (alzheimer-arak)

عکس . فیلم ٬گزارش ،عملکردوبازدیدها ی مردمی و.... ازفعالیت بانوان خیرانجمن آلزایمرخیریه امام جواد(ع)ااستان مرکزی ثبت320

سالمندان

ارسال به دوستان
مدیر انجمن مراکز غیردولتی نگهداری سالمندان مشهد:
6 میلیون سالمند در کشور داریم / هرم جمعیت به سمت سالمندی است

مدیر انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی و نگهداری سالمندان مشهد با اشاره به این‌که در حال حاضر در کشور جمعیتی حدود 6 میلیون سالمند داریم، گفت: با این وجود هرم جمعیتی رو به سالمندی پیش می‌رود.

خبرگزاری فارس: 6 میلیون سالمند در کشور داریم / هرم جمعیت به سمت سالمندی است

حسن شریف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی سالمندان، هر ساله در مراکز نگهداری این افراد جشنی برپا می‌شود تا ضمن تکریم و تجلیل از سالمندان به آنان یادآور شویم هنوز با کوله‌باری از تجربه می‌توانند راهگشا و راهنمای جوانان باشند.

  

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مفرح در این مناسبت جهانی گفت: این مراسم به مدت یک هفته با برنامه‌های متنوع ادامه خواهد داشت.

مدیر انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی و نگهداری سالمندان مشهد افزود: در این برنامه‌ها ما برای سالمندان موسیقی زنده و مسابقه با توجه به توانایی آنان برگزار می‌کنیم.

وی همچنین از تداوم این برنامه‌ها در طول سال به مناسبت‌های مختلف مانند اعیاد مذهبی خبر داد.

شریف‌نیا تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های معنوی که با استقبال زیاد سالمندان همراه است، مشرف شدن این جوانان گذشته به حرم مطهر امام رضا (ع) است که این امر با همکاری اداره رفاه آستان قدس رضوی و مراکز سالمندان انجام می‌گیرد.

مدیر انجمن مراکز غیردولتی توانبخشی و نگهداری سالمندان مشهد گفت: ما باید در نظر داشته باشیم که در حال حاضر در کشور جمعیتی حدود 6 میلیون نفر سالمند داریم که این جمعیت در 30 سال آینده حدود 25 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد و این امر نشان می‌دهد هرم جمعیتی ما رو به سالمندی پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با تنظیم برنامه‌های مدون می‌توانیم این مهم را از نظر اجتماعی، اقتصادی و رفاهی با حمایت سازمان‌های مختلف پاسخگو باشیم.

شریف‌نیا در پایان افزود: کارکنان مراکز نگهداری سالمندان 24 ساعته در خدمت سالمندان هستند اما از نظر عاطفی هیچ چیز برای سالمند جای خالی مهر و علاقه فرزند را پر نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد